Aktywny samorząd obszar B zadanie 5 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 r.ż.) lub osób ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Do wniosku należy dołączyć:
- orzeczenie o niepełnosprawności,
- oświadczenie o dochodach,
- oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych,
- oświadczenie,
- akt urodzenia dziecka – jeśli sprawa dotyczy twojego dziecka,
- dokument stanowiący opiekę prawną – jeśli sprawa dotyczy osoby pod twoją opieką prawną,
- oferta cenowa,
- fakultatywnie: opinia eksperta w zakresie dopasowania wnioskowanej pomocy do aktualnych potrzeb wynikających z aktywności,
- fakultatywnie: dokument potwierdzający zatrudnienie (w tym wolontariat trwający co najmniej 6 miesięcy) w przypadku osób, które osiągnęły wiek emerytalny.
Informacja dodatkowa – dokumenty dołączasz do wniosku w formie:
• skanu – w przypadku składania wniosku drogą elektroniczną w systemie SOW (System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON),
• kopii – w przypadku składania wniosku tradycyjnie, z wyjątkiem oświadczeń, które załączasz w oryginale.
Ważne: jednostka udzielająca wsparcia ma możliwość wezwać cię do okazania oryginału dokumentu.